Càritas Parroquial

CÀRITAS PARROQUIAL d’Olesa de Montserrat és una institució de l’Església Catòlica present arreu del món.

Càritas és l’expressió de l’amor i el compromís de la comunitat cristiana per a les persones que es troben en situació de pobresa, vulnerabilitat o exclusió social.

És una entitat de l’Església Catòlica que té com objectiu promoure, orientar, coordinar l’acció social i caritativa de la diòcesis de Sant Feliu de Llobregat, amb la finalitat d’ajudar a la promoció humana i al desenvolupament integral de les persones, sensibilitzar la societat i promocionar la justícia social.

MISSIÓ:

Acollir i treballar amb les persones en situació de pobresa i necessitat, perquè siguin protagonistes del seu propi desenvolupament integral, des del compromís de la comunitat cristiana. Inclou l’acció social, la sensibilització de la societat i la denúncia de les situacions d’injustícia amb fets i paraules per aconseguir un món més just i solidari.

CÀRITAS parroquial d’Olesa de Montserrat està ubicada a la Parròquia de Santa Maria.

HORARI D’ATENCIÓ:
Dimecres i divendres de 6 a 8 de la tarda.
Telèfon de contacte: 692 94 22 43.

ACTIVITATS:

- S’ha posat en marxa el servei d’acollida, que es fa en hores d’atenció.
- Es posarà en marxa la incorporació de voluntaris i voluntàries per poder atendre a diversos projectes que s’estan estudiant.